گیاهان دارویی

بهترین چربی سوز گیاهی که باید بشناسید

مردم به امید سوزاندن چربی بیشتر و دستیابی به بدنی سالم تر و لاغرتر، رژیم های مختلفی را امتحان می کنند و به باشگاه می روند. با این حال، همه افراد از طریق رژیم غذایی و ورزش به نتایج ایده آل کاهش چربی خود نمی رسند. همه افراد متابولیسم و ​​سطوح هورمونی یکسانی ندارند. با ارائه مکمل های چربی سوز با اجزای طبیعی، به شما کمک می کنیم تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

چه عوامل باعث ذخیره بیشتر چربی می شود

موارد زیر می تواند بر نحوه ذخیره چربی بدن شما به عنوان یک فرد تأثیر بگذارد:

  • ژن ها
  • محیط
  • مصرف مواد غذایی
  • ورزش یا فعالیت بدنی
  • شیوه زندگی کم تحرک
  • فشار

اگر از زمانی که به یاد دارید اضافه وزن داشته اید، احتمالاً یک مشکل ژنتیکی باعث ذخیره چربی بیش از حد می شود. در این صورت، یک رژیم غذایی سنتی و ورزش ممکن است برای شما برای رسیدن به وزن ایده آل دشوار باشد.

دلیل چربی شکم چیست
قوی ترین چربی سوز گیاهی

قوی ترین چربی سوز گیاهی

ال کارنیتین

کارنیتین از اسید آمینه ای می آید که تقریباً در تمام سلول های بدن یافت می شود. این ماده با انتقال ترکیبات سمی و جلوگیری از تجمع آنها نقش مهمی در تولید انرژی دارد. کمبود کارنیتین می تواند باعث ضعف عضلانی، نارسایی کلیوی و هیپوگلیسمی شود. اطمینان از اینکه به اندازه کافی از این ترکیبات در بدن خود دارید، سلامت و انرژی شما را افزایش می دهد. این چربی سوز طبیعی معمولاً در نوشیدنی های ورزشی یافت می شود که هدف آنها بهبود عملکرد ورزشی است.

استیل سیستئین

N-Acetyl Cysteine ​​معروف است که به بازسازی آنتی اکسیدان های طبیعی در بدن کمک می کند. اما همچنین دارای اجزایی است که آن را به ترکیبی ایده آل برای چربی سوزی تبدیل می کند. تحقیقات نشان می دهد که می تواند به عنوان محافظت از اختلالات متابولیک ناشی از رژیم های غذایی پرچرب عمل کند. N-استیل سیستئین از افزایش توده چربی جلوگیری می کند و آن را به یکی از ایده آل ترین مکمل های چربی سوز برای جلوگیری از چاقی تبدیل می کند.

چای سبز

چای سبز برای بسیاری از فواید سلامتی، از جمله مبارزه با سرطان، بیماری های قلبی و بیماری های کبدی شناخته شده است. اگر از متابولیسم کند رنج می برید و در معرض خطر ابتلا به دیابت هستید، چای سبز می تواند از سلامت شما محافظت کند و آن را تقویت کند. با افزودن چای سبز به مکمل های چربی سوز می توانید باعث کاهش وزن و مبارزه با چاقی شوید.

چایی سبز بهترین چربی سوز ناشتا

کنگر فرنگی

کنگر فرنگی یکی از بهترین مکمل های چربی سوز طبیعی است. آنها سرشار از فیبر غذایی، ترکیبات آنتی اکسیدانی، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. کنگر فرنگی به دلیل نحوه چربی سوزی خود را به عنوان یکی از مکمل های اصلی معرفی کرده است. به همین دلیل برای مبارزه با اضافه وزن به شدت توصیه می شود.

گریپ فروت

این مرکبات خوشمزه برای کسانی که می خواهند وزن خود را بدون قرار گرفتن در معرض رژیم های سخت یا خطرناک کاهش دهند عالی است. کالری بسیار کمی دارد و به دلیل محتوای بالای آب و آنتی اکسیدان، خاصیت ادرارآور و دفع کننده دارد. فیبر محلول آن آب را جذب می کند که باعث طولانی شدن احساس سیری و در عین حال به حفظ هضم بهینه کمک می کند. شگفت انگیزترین قسمت این است که یک میوه خوشمزه است!

گارسینیا کامبوجیا

یکی دیگر از بهترین چربی سوزهای گیاهی، گارسینیا کامبوجیا است که از پوست یک میوه ترش استوایی که در جنوب شرقی آسیا یافت می‌شود، حاوی یک ماده چربی سوز طبیعی به نام اسید هیدروکسی سیتریک (HCA) است.

گارسینیا سلول های چربی شما را تشویق می کند تا چربی ذخیره شده را آزاد کنند. همچنین به جلوگیری از ذخیره شدن کالری هایی که مصرف کرده اید به عنوان چربی کمک می کند. در نهایت، گارسینیا یک سرکوب کننده اشتها است.

کافئین

کافئین یکی از محبوب ترین محرک های موجود در بازار است که به طور طبیعی در موادی مانند قهوه و چای یافت می شود.

کافئین به شما کمک می کند چربی بدن را از طریق مکانیسم های مختلف بسوزانید. اول، سیستم عصبی مرکزی شما را تحریک می کند، به شما کمک می کند وزن بیشتری بلند کنید و طولانی تر و سخت تر تمرین کنید تا کالری بیشتری بسوزانید. دوم، کافئین بدن شما را تشویق می کند تا چربی ذخیره شده را آزاد کند، که سپس می توانید از آن برای تقویت فعالیت استفاده کنید. سوم، کافئین یک سرکوب کننده طبیعی اشتها است، بنابراین از دریافت کالری اضافی در طول روز جلوگیری می کند.

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو گیاهی

در این بخش قصد داریم بهترین چربی سوز گیاهی جدید و فوق العاده را معرفی کنیم. کپسول باری اسلیم باریج اسانس یکی از جدیدترین داروهای گیاهی می باشد که از چای سبز، قهوه سبز،گارسینیا کامبوجیا، فلفل سیاه ، ال- کارنیتین، اسید لینولئیک کونژوگه، کافئین و کروم تشکیل شده است. از این محصول در حال حاضر بدلیل وجود این فرآورده ها به عنوان قویترین چربی سوز گیاهی نیز یاد می شود.

 

قوی ترین چربی سوز گیاهی
باری اسلیم باریج

زیره

این قابلیت در زیره وجود دارد که بتواند فرایند کاهش وزن را تسریع کند. به همین دلیل باریج اسانس نیز در کنار کپسول باری اسلیم قرص دیگری با نام زیره را تولید کرده است که مصرف آن به همراه کپسول لیموترش می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

بهترین زمان مصرف زیره برای لاغری کی است؟

نتیجه

در این مقاله به بهترین چربی سوزهای گیاهی اشاره شد و دیدیم که کپسول باری اسلیم باریج تمامی گیاهان موثر در کاهش وزن را دارد. بنابراین میتوان با مصرف این دارو، به اندازه مطلوب خود رسید.

 

منابع:

muscleandfitness.com

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا